Warunki współpracy online

Odpowiedzialność Maitri – Make friends with Yourself

Skuteczność procesu psychologicznego zależy od bardzo wielu czynników. W szczególności od motywacji Klienta, gotowości na współpracę i podjęcie zmiany. W trakcie  pracy terapeutycznej, coachingowej oraz szkoleniowej dokładam  wszelkich starań w celu osiągnięcia najefektywniejszego wyniku oddziaływania (por. umowa starannego działania), jednak nie mogę zobowiązać się względem Klienta do osiągnięcia ściśle określonego rezultatu w postaci całkowitego wyleczenia, osiągnięcia celów terapii, coachingu, szkolenia.

Dlatego, pomimo najlepszych chęci i zaangażowania, Pracownia Maitri nie ponosi odpowiedzialności za powodzenie procesu terapii, coachingu, szkolenia  oraz realizację celów Klienta.

Rezerwacja i płatności za spotkania (sesje)

  1. Klient dokonuje wstępnej rezerwacji spotkania za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej.
  2. Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest podanie poprawnego numeru telefonu i adresu email Klienta, które będą wykorzystywane do komunikacji Pracowni  z Klientem.
  3. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych. W sytuacji, gdy podane zostaną fałszywe dane, a na spotkaniu pojawi się inna osoba,  Psycholog  ma prawo odmówić poprowadzenia sesji, zaś płatność za spotkanie nie zostanie zwrócona.
  4. W przypadku rezerwacji pierwszej sesji, Klient zobowiązany jest do opłacenia jej nie później niż w ciągu 24 h. Rezerwacja pierwszej sesji jest skuteczna po wpłynięciu zapłaty na konto Pracowni.
  5. Płatności za drugą i kolejne sesje należy dokonać najpóźniej 24 h przed umówionym terminem sesji. W przypadku braku płatności w terminie, sesja zostaje automatycznie anulowana.
  6. Płatności za sesje przypadające po dniu wolnym od pracy (np. soboty, niedziele, święta) należy dokonać poprzedniego dnia pracującego. Przykładowo: poniedziałkową sesję zaplanowaną na g. 13:00 należy opłacić w piątek do g. 13:00.
  7. Opłacenie spotkania jest możliwe za pośrednictwem:
    1. Serwisu Paypal
    2. Przelewu tradycyjnego
  8. W przypadku zlecenia przelewu na mniej niż 48h przed terminem spotkania, prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na nasz adres mailowy: kontakt@maitri.com.pl nie później niż 24h przed spotkaniem.
  9. W przypadku umawiania spotkania z dnia na dzień, Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za pośrednictwem usługi paypal (pkt. 4, lit. a.) w ciągu maksymalnie 2 godzin od dokonania rezerwacji.
  10. Gwarantujemy niezmienność cen spotkań Klientom regularnie korzystającym z wcześniej zatwierdzonego planu pracy. W przypadku przerwania spotkań na okres dłuższy niż 60 dni, za kolejne sesje Klient zapłaci stawkę z aktualnie obowiązującego cennika.

Odwoływanie sesji z przyczyn leżących po stronie Klienta

  1. Odwołanie lub zmiana terminu sesji jest możliwa najpóźniej na 24h przed ustalonym terminem sesji.
  2. Sesje przypadające po dniu wolnym od pracy (np. soboty, niedziele, święta) należy odwołać poprzedniego dnia pracującego. Przykładowo: poniedziałkową sesję zaplanowaną na g. 13:00 należy odwołać w piątek do g. 13:00.
  3. Jeżeli Klient nie odwoła spotkania w wyznaczonym czasie, bądź nie stawi się na umówionym spotkaniu, koszt spotkania nie będzie zwrócony.
  4. W przypadku, gdy Klient odwoła sesję w wyznaczonym czasie, otrzyma zwrot całej zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 3 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność. Na wyraźne życzenie Klienta, kwota może zostać zaliczona na rzecz kolejnego spotkania.

Spóźnienia i odwoływanie sesji z przyczyn leżących po stronie Pracowni

  1. W przypadku odwołania spotkania w dniu sesji z przyczyn leżących po stronie Pracowni, Klient otrzyma zwrot zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 3 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność. Na wyraźne życzenie Klienta, kwota zostanie zaliczona na rzecz kolejnego spotkania.
  2. W przypadku, gdy spotkanie rozpocznie się z opóźnieniem większym niż 20 minut i nie ma możliwości przedłużenia sesji ze strony terapeuty, lub nie ma takiej zgody ze strony Klienta, Klient ma prawo wybrać:
    1. zwrot kosztów sesji i ustalenie nowego terminu wizyty z 50% rabatem
    2. odbycie skróconej sesji z 50% rabatem

Sesje online

  1. Sesje online realizowane są za wykorzystaniem serwisu skype
  2. Klient jest zobowiązany do przetestowania konfiguracji swojego urządzenia, aby upewnić się, że odbycie sesji jest możliwe.
  3. Pracownia nie odpowiada za problemy techniczne leżące po stronie Klienta. Nie stanowią one podstawy do przedłużania lub odwołania sesji.
  4. Sesje online realizowane są wg polskiego czasu lokalnego, tj. czasu środkowoeuropejskiego (UTC+01:00). Klient musi uwzględnić ew. różnice czasowe.

Przedłużanie sesji

Zapewniamy, że dokładam  wszelkich  starań,  aby sesje zaczynały się i kończyły punktualnie. W wyjątkowych  sytuacjach decyduję się na przedłużenie  spotkania, co wiąże się z opóźnieniem rozpoczęcia kolejnej wizyty. Powyższa sytuacja wynika wyłącznie z tego, iż kieruję się dobrem moich Klientów. Dziękuje za zrozumienie i wyrozumiałość.

Bezpieczeństwo najmłodszych (dzieci)

Sesji dla osób dorosłych nie prowadzę w obecności dzieci. Ma to na celu dbanie o bezpieczeństwo emocjonalne i psychologiczne każdego członka rodziny. Dlatego proszę o upewnienie się najpóźniej 24 h przed planowaną sesją, czy dziecko ma zapewnioną opiekę na czas trwania sesji. Jest to ostatni moment na odwołanie sesji.  W przypadku braku podjęcia takich działań będę zmuszona odmówić przeprowadzenia spotkania w przypadku obecności dziecka, a jego koszt nie zostanie zwrócony.

Dziękuje za Państwa zrozumienie w kontekście zasad panujących w Pracowni Maitri. Dzięki nim jestem w stanie proponować Państwu dogodne terminy spotkań, na które nie trzeba długo czekać.

W przypadku pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt: kontakt@maitri.com.pl